Kort med blomster (DIY-kort)

Noe av det koseligste jeg vet, er å lage kort til de jeg er glad i. Jeg er ikke kjempeflink til å sette av tid til det, men når jeg først gjør det, koser jeg meg sånn med det!

Den siste tiden har jeg laget kort med blomster som jeg lager av papir. De er så enkle å lage. Klipp ut sirkler av papir, og mal de på begge sider. Klipp hver sirkel til en spiral, og begynn å rull spiralene til blomster. Bruk limpistol for å feste de. Så enkelt!

Comments are closed.

Mitt navn er Ragnhild, og dette er min blogg hvor jeg deler min kjærlighet for kosthold, mat og sunn livsstil.
June 2026
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930