Jeg selger hjemmelaget konfekt til påske (vegan)

Bor du i Vestfold, og ønsker deg hjemmelaget vegansk konfekt av høy kvalitet til påske? Da kan du bestille hos meg <3 I uken før påske lager jeg ‘Twix’ med lønnesirup-karamell og mørk sjokolade, og ‘Ferrero Rocher’ med macadamianøtter. Begge to er veganske, økologiske, og laget uten gluten og hvitt sukker. Og selvsagt helt nydelige!

Konfektene er klare torsdag og fredag før påskeferien starter, og jeg har mulighet til å levere i nærheten av der vi bor, eller de kan hentes hos oss.

PRIS:

-1 bit, 30,-

-10 biter, 250,-

Kontakt meg på ragnhildnordrum@hotmail.com hvis du ønsker å bestille <3

God solskinns-mandag til dere!

Comments are closed.

Mitt navn er Ragnhild, og dette er min blogg hvor jeg deler min kjærlighet for kosthold, mat og sunn livsstil.
June 2026
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930